Overname van Jason door Fugro definitief

Bron: Ingezonden persbericht
Fugro N.V

Overname van Jason door Fugro definitief

Fugro N.V. (Fugro) heeft de op 19 november 2001 aangekondigde acquisitie van Jason Information Systems B.V. (Jason) afgerond.

Alle formaliteiten zijn afgehandeld waardoor de overname van Jason definitief is geworden. Fugro heeft honderd procent van de aandelen in Jason verworven tegen betaling van een koopprijs van EUR 67,5 miljoen in contanten en uitgifte van 505.368 gewone Fugro aandelen. Door de nieuw uitgegeven aandelen neemt het uitgegeven aandelenkapitaal van Fugro met 3,56% toe.

Jason levert vooruitstrevende drie dimensionaal geïntegreerde kwantitatieve (3D-IQ) olie- en gasreservoir analyse ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen