Software verhoogt klantenservice en efficiëntie

Datum nieuwsfeit: 07-12-2001

Business Architects lanceert eXimius voor beter vermogensbeheer

Software verhoogt klantenservice en efficiëntie vermogensbeheerders
Hoofddorp, 07/12/2001

Het financiële softwarebedrijf Business Architects heeft eXimius gelanceerd. eXimius is een softwareproduct voor het beheer van particuliere vermogens bij Europese banken. Door zijn analyse- en rapporteringsfunctionaliteiten, gebruiksgemak, internet- en componententechnologie alsook zijn Europees karakter, zorgt eXimius voor een betere klantenservice, het sneller maken van juiste(re) beslissingen en een verhoging van de efficiëntie bij Europese banken. Business Architects zet zijn geografische expansie verder door eXimius tegelijkertijd op de markt te brengen in de Benelux, Frankrijk, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.
...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen