Politiebericht Eindhoven e.o.

2e Persbericht van vrijdag 7 december 2001

Berichten uit de regio

Deurne: Aanrijding met gewonde
Vanmorgen omstreeks 08.00 uur is op de Milheezerweg een fietser uit Milheeze bij een aanrijding met een personenauto, bestuurd door een 33-jarige inwoner van Deurne, gewond geraakt. De fietser reed komende vanuit de richting Milheeze aan de linkerkant van de weg in de richting Deurne en stak plotseling de weg over. De bestuurder van de personenauto kon een aanrijding niet meer voorkomen. De fietser, waarvan op dit moment geen leeftijd bekend is, werd met hoofdletsel overgebracht naar het ziekenhuis.

Eindhoven: Snelheidscontrole
Op de Urkhovenseweg is vanmorgen tussen 08.53 uur en 09.29 uur een snelheidscontrole gehouden. Van de 180 gecontroleerde voertuigen reden er 17 sneller dan de toegestane snelheid van 50 km/u. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 73 km/u.

Aarle-Rixtel: Aanrijding onder invloed
Vanmorgen om 09.50 uur is op de Klokkengieterstraat een 55-jarige automobiliste uit Helmond aangehouden. De vrouw had kort ervoor een aanrijding veroorzaakt op de Albers Pistoriusstraat. Bij controle bleek dat de vrouw haar personenauto onder invloed bestuurde. De ademanalyse gaf een alcoholpromillage van 1.55 promille aan. De vrouw kreeg een proces-verbaal en een rijverbod voor de duur van 7 uur. Haar rijbewijs is ingevorderd.