SuSE Linux Enterprise Server 7 gereed voor IBM eServer

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

SuSE Linux Enterprise Server 7 for S/390 gereed voor IBM eServer zSeries

SuSE biedt de ideale oplossing voor de consolidatie van bedrijfskritische e-business toepassingen met kernel 2.4, ondersteuning voor HiperSockets, Logical Volume Manager en Journaling Filesystem

SuSE Linux, internationaal koploper als aanbieder van softwareoplossingen voor open source besturingssystemen, kondigt de lancering aan van SuSE Linux Enterprise Server 7 for S/390, de nieuwste versie van het serverbesturings-systeem voor gebruik in bedrijfsmainframes. Gebaseerd op kernel 2.4, ondersteunt deze SuSE serverversie nu naast S/390 servers ook de IBM eServer zSeries 900.

IBM mainframes zijn met hun hoge ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen