Innotiv neemt Spekan Holding BV over

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Antwerpen, 7 december 2001
Innotiv, dat deel uitmaakt van de Creyf's Groep en actief is op de Belgische, Nederlandse en Duitse markt, neemt Spekan Holding BV over.

Innotiv Technical Projectsourcing is een breed georiënteerd technisch projectenbureau in Nederland, België en Duitsland met 1.750 medewerkers, waarvan 1.600 op projecten.

Technical Projectsourcing is een vorm van dienstverlening waarbij uitvoering wordt gegeven aan projectenorganisatie. De opdrachtgevers bevinden zich in specifieke branches zijnde milieu, process en techniek (bouwkunde, civiele techniek, elektrotechniek, industriële automatisering & telecom en werktuigbouwkunde).

De verwachte omzet voor 2001 bedraagt ruim ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen