Politieberichten districten Sittard en Kerkrade

Datum nieuwsfeit: 09-12-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 9-12-2001 Politieberichten districten Sittard en Kerkrade (RKey; 14.45 u) Zondag, 9 december 2001

Districten Sittard en Kerkrade

Sittard; bekeurd
De politie heeft bij controles afgelopen zaterdag in de Sittardse binnenstad totaal 26 voertuigbestuurders bekeurd. De geconstateerde overtredingen varieerden van het illegaal / foutief parkeren van de voertuigen, waaronder ook enkele voertuigen die illegaal stonden geparkeerd op parkeerplaatsen bestemd voor invalide voertuigbestuurders, tot het niet APK-gekeurd zijn van voertuigen.

Kerkrade/Landgraaf; onder invloed
Bij controle afgelopen nacht, zaterdag op zondagnacht op de Koningsweg in Kerkrade van een 36-jarige automobilist uit Bergisch ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen