Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

IP Globalnet automatiseert klantcontacten bij Unigarant

Datum nieuwsfeit: 10-12-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

IP Globalnet automatiseert klantcontacten bij Unigarant Verzekeren zonder menselijke tussenkomst

December 2001 - Als 'niche player' in de verzekeringsmarkt moet schadeverzekeraar Unigarant het hebben van kostenbeheersing. Een van de speerpunten van het beleid is de automatisering van klantcontacten. Een belangrijke stap was de technische vervolmaking van het zogenaamde 'strippenkaartsysteem', waardoor klanten en intermediairs volautomatisch transacties rondom reisverzekeringen kunnen verrichten. IP Globalnet paste daarvoor de front-end systemen en de database aan. Call center, web en de - functioneel sterk uitgebreide - IVR (Interactive Voice Response) werden gekoppeld en voor alle outlets wordt gebruik gemaakt van ...
Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie