Persbijeenkomst Stichting Het Nationale Kerstkado

Datum nieuwsfeit: 10-12-2001

TROS

Persbijeenkomst Stichting Het Nationale Kerstkado

De Stichting Het Nationale Kerstkado heeft zich ten doel gesteld ieder jaar in de maand december een bepaalde groepering in de Nederlandse samenleving uit te kiezen die, in een maatschappij die sneller en onpersoonlijker is geworden, een extra blijk van waardering en respect van iedereen verdient. Het kado bestaat uit een feestelijke avond uit. Vorig jaar stonden de verpleegkundigen in de schijnwerpers. Het Nationale Kerstkado is een initiatief van Joop van den Ende Theaterproducties, de Sponsor Loterij en de TROS.

Graag nodigen wij u hierbij uit voor een speciale PERSBIJEENKOMST waarbij bekend wordt gemaakt welke groep Nederlanders dit jaar Het Nationale Kerstkado ontvangt.

Deze persbijeenkomst is maandag 10 december in het Beatrix Theater, Maurits Foyer, Jaarbeursplein Utrecht. Ontvangst 11.45 uur, aanvang 12.00.

Graag aanmelden via faxnummer: 035-6715775 of e-mail: (marc.van.hal@tros.nl)

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Marc van Hal, hoofd Afdeling TROS Communicatie: 06-51532242.

07 dec 01 14:40