Blue Martini introduceert oplossing voor productiebedrijven

Datum nieuwsfeit: 10-12-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Blue Martini Software introduceert nieuwe branchespecifieke oplossing voor productiebedrijven

Blue Martini Manufacturing biedt selfservice-portals voor klanten en partners

Amsterdam, 10 december 2001 - Blue Martini Software, Inc. (Nasdaq: BLUE) introduceert Blue Martini Manufacturing. Deze nieuwe oplossing combineert de external Customer Relationship Management-applicaties (eCRM) van Blue Martini met branchespecifieke, geautomatiseerde processen en templates voor productieomgevingen. Hierdoor is een snelle implementatie mogelijk. Met Blue Martini Manufacturing kunnen productiebedrijven selfservice-portals voor klanten en partners opzetten. Hiermee kunnen deze bedrijven hun marketing, sales en dienstverlening via directe en indirecte distributiekanalen verbeteren.

Met Blue Martini Manufacturing dalen de ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen