DataDistilleries zorgt voor snel rendement in CRM-systemen

Datum nieuwsfeit: 10-12-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

DataDistilleries zorgt voor snel rendement van investering in CRM-systemen met nieuwe versie van Analytische Software

DD Series 3.0 biedt uniform beeld van klanten via alle kanalen, identificeert klanten met een hoog risico en bepaalt een passend en winstgevend aanbod

Amsterdam, 10 december 2001 - DataDistilleries, marktleider op het gebied van voorspellende, realtime analytische software met snelle implementatie en onmiddellijk investeringsrendement, meldt vandaag de beschikbaarheid van DD Series Versie 3.0. Deze nieuwe versie stelt organisaties in staat om tijdens ieder klantcontact meer waarde te genereren.

DataDistilleries levert diensten aan bank- en verzekeringswezen, telecommunicatie, direct ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen