Membraanconcentraat voor Hydron samen met Grontmij

Bron: Grontmij NV
Grontmij

Grontmij NV

10-12-2001 - Hydron Zuid-Holland zoekt samen met Grontmij naar behandelingsconcept voor membraanconcentraat

Samen met Hydron Zuid-Holland is Grontmij Water & Reststoffen (De Bilt) een proefonderzoek gestart naar de behandeling van concentraat van een microfiltratie-installatie. Hydron Zuid-Holland is van plan om het spoelwater van ontijzeringsfilters op zuiveringsstation De Laak met behulp van micro- dan wel ultrafiltratie te gaan behandelen. Aanleiding hiertoe vormen eerdere, onder begeleiding van Grontmij uitgevoerde, succesvolle experimenten met zowel micro- als ultrafiltratie op filterspoelwater.

Membraanconcentraat
De inzet van membraantechnieken bij de zuivering van vuilwaterstromen levert relatief grote hoeveelheden membraanconcentraat op. Hydron ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen