Vernieuwde website Stichting FOK vernieuwd

Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting

Vernieuwde website Stichting FOK

10-12-2001
De site van stichting FOK is vernieuwd. De lay-out is veranderd en het geheel ziet er beter uit. Het resultaat is te zien op het welbekende adres www.stichtingfok.nl

Stichting FOK is al 25 jaar actief met een tweeledig doel: het verzorgen van een vakantieweek voor kinderen en jongeren met Cystic Fibrosis tot 20 jaar en het ontlasten van de ouders gedurende die week van de zware zorg voor hun kinderen. Jaarlijks vinden deze kampweken ergens in Nederland plaats voor CF-patiënten in verschillende leeftijdsgroepen. Tijdens de kampen zijn een arts, verpleegkundigen, fysiotherapeuten en spelleiding aanwezig.

De webmaster Marcel Bouvrie en de secretaris van Stichting FOK Fred Rill beheren samen de website van Stichting FOK. Zij zouden het leuk vinden om te horen wat de 'kijkers' ervan vinden. De site is overigens nog lang niet af en er zullen in de loop van de tijd nog onderwerpen worden toegevoegd. Heb je ideeën of opmerkingen mail dan naar Stichting FOK via (info@stichtingfok.nl)

© NCFS, Dr. A. Schweitzerweg 3, 3744 MG Baarn telefoon 035 - 64 79 257, fax 035 - 64 79 489, e-mail (info@ncfs.nl)

Geregistreerd bij het Centraal Bureau Fondsenwerving