Bijdrage Feenstra overleg rapportage milieuhandhaving

Bron: Ingezonden persbericht
Partij van de Arbeid

Den Haag, 11 december 2001

HOOFDLIJNEN INBRENG JAAP JELLE FEENSTRA (PvdA) TEN BEHOEVE VAN ALGEMEEN OVERLEG 6DE VOORTGANGSRAPPORTAGE MILIEUHANDHAVING

Structuur

De handhavingsstructuur is nu bestuurlijk/organisatorisch op orde, nu moeten er milieu-resultaten worden geboekt; deliver!! De eerste lijn is versterkt door landsdekkende verplichtende bestuursakkoorden, de tweede lijn is versterkt door de fusie en uitbreiding van de drie V-RO-M inspecties met 65 fte.

Zijn voor de decentrale handhaving ook voldoende medewerkers en middelen aanwezig, wij horen van gemeente en provincie dat vacatures moeilijk te vervullen zijn.

Minister zou het ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen