Politiebericht: verkeerscontroles Beek/Roosteren

Datum nieuwsfeit: 11-12-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 11-12-2001 Politiebericht; verkeerscontroles Beek/Roosteren(RKey; 15.45 u) Dinsdag, 11 december 2001

District Sittard

Beek / Roosteren; verkeerscontroles
De politie heeft afgelopen maandagmiddag een radarsnelheidscontrole gehouden op de Veldekelaan in Beek. Er werden totaal 138 voertuigbestuurders gecontroleerd. Daarvan hebben 97 voertuigbestuurders de terplaatse geldende maximumsnelheid (30-km zone) overtreden. Die krijgen de bekeuring allemaal thuisgestuurd. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 67 km p/u.
Op de Schansberg in Roosteren heeft de politie vanmorgen, dinsdagmorgen bij een verkeerscontrole totaal 13 voertuigbestuurders bekeurd. De geconstateerde overtredingen varieerden van het zonder (deugdelijke) verlichting rijden door fietsers tot ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen