Vlaamse N-VA maakt werk van wetgevingskwaliteit

Datum nieuwsfeit: 11-12-2001
Vlaamse Volksunie

N-VA maakt werk van rechtszekerheid en wetgevingskwaliteit (11/12/01)

De ronkende verklaringen bij haar start ten spijt, heeft paarsgroen nog niets terechtgebracht van de belofte om minder, maar wel betere wetgeving te realiseren.
De Nieuw-Vlaamse Alliantie diende reeds talloze voorstellen in voor een echt wetgevingskwaliteitsbeleid. Vanuit de oppositie neemt de N-VA de initiatieven die de meerderheid allang had moeten nemen. Vandaag dienen N-VA-voorzitter Geert Bourgeois en kamerleden Karel Van Hoorebeke en Danny Pieters twee wetsvoorstellen in die moeten verhinderen dat de rechtzoekende het slachtoffer wordt van de toepassing van ongrondwettelijke bepalingen.

In talloze ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen