27 Kwalitatief goede projecten bij tweede tender TIPP

Bron: Senter
Senter

Persbericht TIPP 11 december 2001

Zes provincies hebben subsidie aangevraagd voor de aanpak van verouderde terreinen en de ontwikkeling van nieuwe bedrijventerreinen. In totaal vragen zij EUR 41,38 miljoen voor de uitvoering van heel diverse projecten. Deze variëren van het herstructureren van verouderde binnenstedelijke terreinen en infrastructuurprojecten tot het ontwikkelen van terreinen voor zwaardere havengebonden bedrijven en bedrijfsverzamelgebouwen.

De provincies konden tot en met 3 december 2001 hun subsidieaanvragen indienen. Medio februari 2002 wordt bekend gemaakt welke provincies een financiële ondersteuning krijgen voor de realisering van hun programmas.

De zes provincies hebben in totaal 27 projecten ingediend ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen