Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Promotie: cognitieve aspecten van productgebruik

Datum nieuwsfeit: 11-12-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht

Return-Path: redactie@nieuwsbank.nl

Alle promoties, intree- en afscheidsredes worden gehouden in de Aula van de TU Delft, Mekelweg 5, Delft

Productgebruik
11 december 2001 | 10.30 uur
hr. G.J. Gelderblom | doctorandus in de psychologie Promotoren | Prof. W.S. Green (fac OCP) en Prof.dr. W.A. Wagenaar (U-Leiden)

User cognition in product operation
Dagelijks wordt een enorme hoeveelheid alledaagse consumentenproducten gebruikt. Helaas verloopt een deel van dit gebruik niet succesvol. Eén van de redenen voor dit mislukken is gelegen in de cognitieve aspecten van productgebruik, gebruikers weten niet hoe het product gebruikt ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie