Introductie vernieuwde Beurs-brandpolissen

Datum nieuwsfeit: 12-12-2001
Verbond van verzekeraars

Vernieuwde Beurs-brandpolissen

Op 1 december worden de nieuwe Beurs-brandpolissen geïntroduceerd. In totaal zijn er drie vernieuwde polissen, te heten de Nederlandse Beurspolis voor Uitgebreide Gevaren (NBUG 2002), de Nederlandse Beurspolis voor Zaak- en Bedrijfsschade (NBZB 2002) en de Nederlandse Beurs Bedrijfsschadepolis voor Uitgebreide Gevaren (NBBU 2002).

In de vernieuwde polissen zijn de bedragen van gulden in euro gewijzigd. Daarnaast zijn de polissen ontdaan van enkele schoonheidsfoutjes. Vanaf 1 december zijn ze als Word-documenten te downloaden van de website van de Vereniging Nederlandse Assurantie Beurs (www.vnab.nl) en kunnen ze volgens eigen huisstijl worden gedrukt. De Beurs-brandpolissen worden niet meer in papieren vorm beschikbaar gesteld.

Bondig, december 2001