Upgrade van Cable & Wireless ip-netwerk actief

Ingezonden persbericht

UPGRADE VAN CABLE & WIRELESS IP-NETWERK

Eerste transatlantische OC-192 multi-city links met behulp van MPLS nu actief

Amsterdam, 12 december 2001 - Telecommunicatiebedrijf Cable & Wireless heeft de allereerste transatlantische OC-192 verbindingen geactiveerd die werken volgens de MPLS-technologie (Multi-Protocol Label Switching). Het gaat om verbindingen - multi-city links - tussen zeven steden in de Verenigde Staten en Europa. Deze upgrade van het netwerk betekent een aanzienlijke kwaliteitsverbetering voor de diensten die Cable & Wireless haar klanten kan aanbieden. De verbeteringen gelden vooral de netwerkprestaties en het wereldwijde bereik via de IP-backbone van Cable & Wireless.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen