Electrabel en TotalFinaElf samen in fotovoltaïsche cellen

Datum nieuwsfeit: 12-12-2001
Bron: Euronext Brussels

Euronext Brussels

Persberichten - 12/12/2001

Electrabel - Zonne-energie: Electrabel en TotalFinaElf engageren zich samen met IMEC in de productie van fotovoltaïsche cellen en modules

BRUSSEL, 12 DECEMBER 2001 * Vandaag richten Electrabel, TotalFinaElf, IMEC en Soltech het bedrijf Photovoltech op voor de productie van fotovoltaïsche zonnecellen en modules, basiscomponenten voor de realisatie van fotovoltaïsche systemen. De energieondernemingen Electrabel en TotalFinaElf bundelen hiervoor hun competenties samen met IMEC, het grootste onafhankelijke Europese onderzoekscentrum voor micro-electronica gevestigd in Leuven (België). De ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen