DPA Holding breidt activiteiten in België uit

Datum nieuwsfeit: 12-12-2001

DPA Holding breidt activiteiten in België uit

Haarlem, 12 december 2001 - DPA Holding NV breidt zijn activiteiten in België per 1 januari 2002 verder uit. Het Antwerpse werving- en selectiebureau 'Talent Factory' sluit zich vanaf die datum aan bij de DPA-organisatie en zal onder de naam DPA Financial People verdergaan. Met de bestaande vestiging in Brussel, die in november 2001 is geopend en gaat fungeren als hoofdkantoor, en de nieuwe vestiging in Antwerpen heeft DPA vanaf begin volgend jaar vestigingen in de twee belangrijkste zakencentra van België. De uitbreiding past in DPA's Europese expansiestrategie.

Talent ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen