Belgische samenwerking voor Bilderberg Hotels

Datum nieuwsfeit: 12-12-2001

BILDERBERG HOTELS

Belgische samenwerking voor Bilderberg Hotels

Renkum, 12 december 2001 - Golfhotel La Résidence in het Belgische Genk wordt vanaf 1 januari a.s. een Bilderberg Alliantiehotel. Op 12 december werd in Genk de samenwerkingsovereenkomst tussen beide bedrijven getekend door algemeen directeur Henk J. Smits van Bilderberg en eigenaar Eric Bullens van Golfhotel La Résidence.

Als Alliantiehotel gaat Golfhotel La Résidence met Bilderberg samenwerken op het gebied van marketing, verkoop (reserveringen) en inkoop, maar blijft daarnaast volledig zelfstandig en verantwoordelijk voor het operationeel, financieel en personeelsbeleid.

Golfhotel La Résidence is een luxe viersterrenhotel, gelegen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen