Workshop over Emissiehandel

Datum nieuwsfeit: 12-12-2001

MAYCROFT CONSULTANCY SERVICES

Emissiehandel: bedrijven gaan interessante tijden tegemoet.

Na de positieve afloop van de klimaatconferentie in Marrakech is de handel in emissierechten haast onvermijdelijk geworden. Voor het bedrijfsleven zal een dergelijke handel in 'het recht om te vervuilen' grote gevolgen hebben. Om hen hierover te informeren, organiseren Cozijnsen en Maycroft Consultancy op 12 december de allereerste workshop over emissiehandel in Nederland.

Nederlands bedrijven gaan interessante tijden tegemoet, met ontwikkelingen die een grote invloed hebben op hun bedrijfsvoering. De komende periode zal herhaaldelijk de proef op de som genomen worden:

- ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen