Kids doneren f 1.000,- aan het asiel in Den Bosch

Datum nieuwsfeit: 12-12-2001
Bron: Dierenbescherming
Dierenbescherming

Kids doneren f 1.000,- aan het asiel in Den Bosch Namens de Kids for Animals schenkt Jessica Groen (13) uit Rijswijk woensdag 12 december om 13.30 uur f 1.000,- aan Stichting Dierentehuis Den Bosch. Het geld is afkomstig uit de Dierenhulpspaarpot van de Kids. Stichting Dierentehuis Den Bosch kan de duizend gulden goed gebruiken. Het asiel gaat komend jaar verhuizen naar een nieuwbouwlocatie, maar moet deze winter nog wel door zien te komen met een deels vervallen verblijf. Kids for Animals helpt dieren in nood. Met geld van extra postzegels, geplakt op bijvoorbeeld kleurwedstrijden, wordt de 'Dierenhulpspaarpot' door kinderen gevuld. Vorig jaar was dit in totaal ?40.000,-. De opbrengst wordt verdeeld onder een aantal goede dierendoelen, zoals Stichting AAP, het Berenbos, reptielenopvang Serpo en Zeehondencrèche Pieterburen. Maar ook een aantal kleinere opvangcentra, aan te wijzen door kinderen zelf, komen in aanmerking voor hulp. Meer informatie vindt u op www.kidsforanimals.nl.