E-fashion organisaties gebundeld in FashionUnited platform

Datum nieuwsfeit: 12-12-2001
Bron: Ingezonden persbericht

E-fashion organisaties bundelen krachten in FashionUnited platform

Twee bedrijven met ruime E-business ervaring Modeportaal.nl en FashionWorld.nl bundelen hun krachten in het FashionUnited platform. FashionUnited is een Europees platform met informatiediensten en transacties via het internet. Modebedrijven vinden via het platform alle bedrijfsondersteunende informatie, retailers vinden er een uniform online bestelsysteem dat aangesloten is op de voorraden van hun leveranciers. De leveranciers hebben met FashionUnited een online etalage én een 24 uurs online afzetkanaal. Het FashionUnited platform lijkt daarmee het centraal elektronisch knooppunt voor de modebranche te worden.

Eén van de bedrijven is reeds bekend als Modeportaal.nl en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen