Transiciel doet overnamebod op het softwarehuis Ariane Group

Bron: Euronext Brussels

Euronext Brussels

Persberichten - 13/12/2001

Ariane Group - Transiciel brengt een overnamebod op het softwarehuis Ariane Group uit via zijn Belgische dochteronderneming om zijn Europese aanwezigheid te versterken

Transiciel SA (« Transiciel »), onderneming genoteerd op de Eerste Markt van de Beurs van Parijs, kondigt zijn plan tot overname van Ariane Group SA/NV aan, die genoteerd is op de Eerste Markt van Euronext Brussel, via zijn dochteronderneming Transiciel Benelux SA. Zo wil Transiciel zijn aanwezigheid ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen