Verkoop Weg/Waterbouwactiviteiten Vredestein Sealing Systems

Vredestein NV

Velp, 13 december 2001

Vredestein Sealing Systems verkoopt Weg- en Waterbouwactiviteiten

Vredestein Sealing Systems B.V., groepsmaatschappij van Vredestein N.V., verkoopt een van haar afdelingen, de Weg- en Waterbouw-activiteiten, aan Trelleborg Bakker B.V. gevestigd in Ede/Ridderkerk. Dit betreft zowel productie-apparatuur, voorraad, klanten en medewerkers in deze afdeling die afdichtingen maakt voor infrastructurele ondergrondse projecten, zoals tunnelafdichtingen. De productie-apparatuur wordt begin 2002 overgebracht naar de productiefaciliteiten van Trelleborg. Met deze verkoop is een omzet op jaarbasis gemoeid van ongeveer Euro 1,5 miljoen.

Vredestein Sealing ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen