Xerox gaat samenwerkingsverband aan met De Lage Landen

Datum nieuwsfeit: 13-12-2001

Persbericht

Xerox gaat een samenwerkingsverband aan met De Lage Landen voor de financiering van leasecontracten met Nederlandse klanten

De Lage Landen financiert nieuwe lease-overeenkomsten voor productleveringen aan Xerox' klanten in Nederland

Amstelveen, 13 december 2001 ­ The Document Company Xerox maakte vandaag bekend dat het met De Lage Landen International BV ((DLL) een samenwerkingsverband is aangegaan voor de financiering van door Nederlandse klanten op basis van leasing af te nemen Xerox producten. DLL, onderdeel van Rabobank Groep, neemt voor 51 procent deel in het nieuwe samenwerkingsverband en Xerox voor 49 procent. De overeenkomst houdt ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen