Hennepkwekerij in Maastricht vernietigd

Datum nieuwsfeit: 13-12-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 13-12-2001 Politiebericht hennepkwekerij te Maastricht (HP 16.30) Donderdag 13 december 2001

Maastricht, hennepkwekerij in woning:
De politie heeft donderdagmorgen 13 december 2001 tegen een 64 jarige inwoner van Maastricht proces-verbaal opgemaakt wegens het in bedrijf hebben van een hennepkwekerij.
Vanmorgen omstreeks 10.15 uur deed de politie in aanwezigheid van de bewoner een onderzoek in diens woning aan de Mathias Soironstraat te Maastricht, naar aanleiding van het vermoeden van de aanwezigheid van een hennepkwekerij. In een van de slaapkamers werd de ingerichte hennepkwekerij aangetroffen. Deze bestond uit 108 jonge plantjes die onder 6 ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen