Politieberichten district Aa & Dommel

Politiebericht Boxtel 13-12-2001
Politiebericht district Aa & Dommel

VROUW AANGEHOUDEN VOOR BEDREIGING, Boxtel

Woensdagavond is een 27-jarige vrouw uit Boxtel aangehouden. De vrouw had in een win-kel aan het Vuurijzer in Boxtel ruzie met haar vriend. Toen klanten en personeel vroegen om zich rustig te houden, trok de vrouw een mes en bedreigde daarmee twee klanten en een per-soneelslid. De vrouw is aangehouden en voor verder onderzoek ingesloten.

INBRAAK WONING, Sint Oedenrode

Woensdagavond is ingebroken in een woning aan de Tolhuisweg in Sint Oedenrode. Een ruit werd vernield, waardoor men binnen kon komen. Beeld- en geluidsapparatuur werd gestolen.

INBRAAK WINKEL, Sint Oedenrode

In de nacht van woensdag op donderdag werd gemeld dat er was ingebroken in een winkel aan de Hertog Hendrikstraat in Sint Oedenrode. De voorpui van de winkel werd opengebro-ken. Kasten en laden werden opgebroken. Zover bekend zijn er sigaretten en parfum gesto-len. In de winkel is een grote wanorde achtergelaten.