Vijfassige Scania trekker voor Jan van Schie

Beers Bedrijfsauto

Vijfassige volledig luchtgeveerde Scania trekker voor Jan van Schie

14/12/2001
Grondverzet en bouwtransportbedrijf Jan van Schie uit het Utrechtse Wilnis heeft onlangs de sleutels van een zeer bijzondere Scania in ontvangst genomen. Het betreft een vijfassige volledig luchtgeveerde trekker P144GA10X6*4NB met een naloopas. Dit bijzondere voertuig is in Nederland zowel de eerste vijfassige naloopastrekker van Scania als de eerste vijfassige trekker die volledig luchtgeveerd is. Bovendien is de auto uitgerust met Opticruise, het computergestuurde schakelsysteem van Scania. De trekker is afgeleverd door de vestiging van Beers Bedrijfsauto b.v. in Uithoorn.

De Scania is als ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen