Waardig opvolger beste show van de wereld

Waardig opvolger beste show van de wereld

Winterwonderspiegel
sfeervol spektakelstuk

HARDERWIJK- Dit weekeinde is in Dolfinarium Harderwijk de première van de dolfijnenshow de Winterwonderspiegel. De makers, theater- en performancegroep Live Expressions uit Amsterdam, stonden voor de moeilijke opdracht het succes van vorig jaar te evenaren. De show van vorig jaar, de Winterwonderparel, werd vorig jaar in Atlanta (VS) onderscheiden met de eerste prijs in de categorie Beste show van de wereld.

Met de name de communicatie tussen mens en dier werd in het juryrapport van deze prestigieuze prijs geroemd. Live Expressions laat in de Winterwonderspiegel opnieuw zien, de juiste balans tussen mens en dier gevonden te hebben. Middels unieke projectie- en lichteffecten wordt wederom een sprankelende wereld tot leven gebracht, waarin het nieuwe winteravontuur zich zal afspeelt. De Winterwonderspiegel is zonder enige twijfel een meer dan waardige opvolger. Een daverende show, die wederom hoge ogen zal gooien op het IAAF festival waar alle grote shows ter wereld met elkaar concurreren.

Wie het nieuwe spektakelstuk wil bekijken, is van harte uitgenodigd om tot en met 6 januari 2002 een bezoek te brengen aan de Winterwereld van de Zee in Dolfinarium Harderwijk.

Tevens wordt vanaf dit weekend in een vernieuwde, overdekte en verwarmde locatie een Wintermarkt georganiseerd. Bezoekers kunnen, tegen de achtergrond van een prachtig winters decor, genieten van een sfeervolle markt met allerlei hebbedingetjes. Ook overheerlijke winterse lekkernijen als glühwein, oliebollen en warme chocolademelk zullen hier niet ontbreken.

Dolfinarium Harderwijk
Strandboulevard Oost 1
Harderwijk
Informatielijn: 0900-dolfijn (0900-3563456, Euro 0,18 / f 0,40 p.m.)

14 dec 01 13:45