Medewerkers Novaxess steunen Stichting Giving-Back

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Medewerkers Novaxess steunen Stichting Giving-Back

AMSTERDAM, 14-12-2001 -- Novaxess, aanbieder van vaste telefonie, datacommunicatie- en internetdiensten voor de zakelijke markt, en haar medewerkers steunen vanaf heden de Stichting Giving-Back. Elke euro die de medewerkers beschikbaar stellen van hun brutoloon, wordt nog eens verdubbeld door Novaxess. Novaxess steunt de Stichting Giving-Back, omdat ze middelbare scholieren, die door hun achtergrond minder goede carrièreperspectieven hebben dan hun talent en ambitie rechtvaardigen, wil steunen bij hun persoonlijke groei. Novaxess gaat zich eveneens inzetten om andere bedrijven te stimuleren hun medewerkers ook te vragen om persoonlijk elke maand een bedrag te doneren.

Marc ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen