Wijziging televisie- en radiopakket Breukelen

Casema

Den Haag, 12 december 2001

Wijziging televisie- en radiopakket Breukelen

Door de koppeling van Breukelen op het eigen ontvangstation van Casema, vindt er met ingang van dinsdag 18 december 2001 een aantal wijzigingen plaats in het televisie- en radiopakket in Breukelen. Het Casema Service Kanaal wordt per deze datum toegevoegd aan het kabeltelevisie-pakket (kanaal 8; frequentie 196,25 MHz.). De radiozenders City FM, Happy Radio, BBC Radio 3, WDR 3, Radio Nationaal, World Radio Network en Radio Noord-Holland verdwijnen op 18 december a.s. uit het radiopakket. Het standaard aantal radiozenders wordt hiermee gereduceerd van 39 naar 32 zenders.

Het Casema Service Kanaal is een combinatie van een informatie- en kleinbeeldkanaal. Naast een zenderoverzicht vindt u op dit kanaal 24 uur per dag actuele informatie over alle kabelzaken.

Meer informatie is te vinden op teletekstpagina 430 van het Casema Service Kanaal.