Beeindiging contract Packard Bell en Tech Data

Tech Data

14-12-2001

Beeindiging contract Packard Bell en Tech Data

Tech Data zal per 15 december 2001 stoppen met de distributie van Packard Bell producten

Na een jarenlange samenwerking hebben de tegenvallende resultaten in de PC-markt en een verschillende marktstrategie voor 2002 beide partijen doen besluiten de overeenkomst te beeindigen

De op dit moment nog beschikbare voorraden zullen uiteraard nog op normale wijze worden verkocht. Eventuele RMA-aanvragen voor Packard Bell producten worden nog tot 1 januari 2002 in behandeling genomen.

Over Tech Data
Tech Data Corporation (NASDAQ/NMS: TECD), opgericht in 1974, is een vooraanstaand wereldwijd aanbieder van IT-producten, logistiek management en andere diensten met een toegevoegde waarde. Het Fortune 500 bedrijf en haar dochterbedrijven leveren aan meer dan 100.000 technologieresellers in de Verenigde Staten, Canada, het Caraïbisch gebied, Latijns-Amerika, Europa en het Midden-Oosten. Het uitgebreide dienstenaanbod van Tech Data omvat pre-sale en post-sale training en technische ondersteuning, financieringsmogelijkheden, configuratie- en montagediensten alsmede een volledige serie prijswinnende oplossingen op het gebied van e-commerce. Het bedrijf heeft het afgelopen boek-jaar, dat eindigde op 31 januari 2000, voor USD 17 miljard aan verkopen gerealiseerd.

Tech Data Nederland bv
John Verhoek, Manager Channel Marketing Development Postbus 1643