SETCa: Vakbondsactie in handelszaken regio Brussel

Datum nieuwsfeit: 15-12-2001
SETCa : VAKBONDSACTIE IN DE HANDELSZAKEN VAN DE REGIO BRUSSEL-HALLE-VILVOORDE NAAR AANLEIDING VAN HET VERBREKEN VAN DE ONDERHANDELINGEN IN DE SECTOR

Brussel - Omwille van de verbreking van de onderhandelingen in de 3 paritaire comités van de Handelssector (grootdistributie 312-311-202), heeft de BBTK Brussel-Halle-Vilvoorde beslist, meerdere werkonderbrekingen te organiseren in verschillende winkels van de regio, en dit nog voor de nieuwe algemene staking op nationaal vlak die gepland is op zaterdag 15 december 2001.

Vandaag zullen de volgende winkels tot het middaguur gesloten zijn, en de werknemers, vergezeld door de Kerstman, zullen de klanten informeren en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen