Per hondenslee naar het trouwaltaar

PERSBERICHT - 15 DECEMBER 2001

Duitsland

Per hondenslee naar het trouwaltaar

Niet alleen voor kroonprins Willem Alexander en Máxima is het op 02.02´02 een bijzondere datum. Dat kan het ook zijn voor mensen die op die dag willen trouwen in Bad Düben in de Duitse deelstaat Saksen. De firma Terranova Outdoor biedt trouwlustigen de gelegenheid om op 02.02 '02 om 02 uur 02 zich met een door honden getrokken slede naar het trouwaltaar te laten voeren.

Terranova Outdoor organiseert deze bijzondere trouwpartij in het kader van een groots winterkamp dat jaarlijks wordt gehouden in de regio Sächsisches Burgen- und Heideland. De huwelijksplechtigheid zal worden omlijst door fakkeldragers en trommelaars. Na afloop krijgen alle bruiloftsgasten - zoals te doen gebruikelijk bij de Inuit in arctische streken - zalm, krab, rendier- en elandvlees en wodka.

Meer info: Terranova Outdoor Team, Görschlitzer Strasse 8, D-04849 Bad Düben, tel. 00 49.173 20 50 706 en e-mail: (terranova@web.de)