Politieberichten district Eemland noord

Korps: Utrecht, plaats: Utrecht 16-12-2001

Politieberichten district Eemland noord, 11.30 uur
Kinderen van ijs gehaald

BUNSCHOTEN-SPAKENBURG Surveillerende politiemensen hebben zaterdagmiddag rond half twee kinderen van het ijs gehaald bij de Sint Nicolaasweg. De kinderen waren daar op het ijs aan het spelen. Omdat het ijs nog veel te dun is, hebben de politiemensen de kinderen van het ijs gehaald en hen gewezen op de gevaren.

Onenigheid in winkel

BAARN Bij een schermutseling in een winkel aan de Eemnesserweg heeft de politie zaterdagavond rond zeven uur een 25-jarige man uit Baarn en een 33-jarige man uit Bunschoten-Spakenburg aangehouden en voor verhoor overgebracht naar het politiebureau. In de winkel was door nog onbekende oorzaak onenigheid ontstaan tussen klanten waarna er was gescholden, gespuugd en geslagen. De toedracht wordt door de politie onderzocht.

Aanrijding

SOEST Toen twee fietsers zaterdagavond rond half acht bij de Dorresteinseweg de Laanstraat overstaken, werden zij geschept door een 25-jarige inwoner van Soest die met zijn auto uit de richting van de Vrijheidsweg kwam. De twee fietsers, een 13-jarig meisje uit Soest en een 14-jarige jongen uit Soest, zijn met licht letsel per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis.