Reis mee met de TROS Coulissen Expres

Uitzending zondag 16 december
Radio 2, 20.05 uur

REIS MEE MET DE TROS COULISSEN EXPRES

Zondag 16 december a.s. rijdt de TROS Coulissen Expres door Nederland. Aan boord van deze trein uit 1960 'De Hondekop' zullen we, samen met het Combo Cor Bakker, onderweg en op stations diverse gasten en artiesten ontvangen. De trein vertrekt zondag om 12.00 uur vanaf station Den Bosch en komt om 19.00 uur aan in het spoorwegmuseum in Utrecht. Vanuit dit museum zendt de TROS tussen 20.00 en 21.00 uur live het radioprogramma Coulissen uit. Coulissen is een informatief programma over theater, met af en toe een kritische noot. Daarnaast aandacht voor theater waar het grote publiek niet direct naar toe gaat, maar na een avondje Coulissen misschien wel.

Iedereen is van harte welkom aan boord van de TROS Coulissen Expres. De trein rijdt de volgende route:
12.03 uur vertrek Den Bosch
13.57 uur vertrek Rotterdam
15.27 uur vertrek Den Haag
17.02 uur vertrek Haarlem
18.43 uur aankomst Utrecht in het Spoorwegmuseum (waar ook een Kerstmarkt is).
20.00 uur live-uitzending TROS Coulissen
21.51 uur aankomst Utrecht-Centraal

Geïnteresseerden kunnen bellen naar TROS Publieksservice: 0800-1120. Een retourtje Den Bosch-Utrecht kost 25 gulden.

Noot voor redacties