Oscar Smit algemeen voorzitter NVM Makelaars

NVM

Nieuwegein, 18 december 2001

Oscar Smit algemeen voorzitter NVM

De Algemene Ledenvergadering op 14 december jl. nam met algemene stemmen de voordracht aan om mr. O. J. Smit te benoemen tot algemeen voorzitter NVM. Oscar Smit volgt daarmee Timo Smit op die sinds december 1998 algemeen voorzitter was.

Oscar Smit was van mei 1996 tot december 1998 algemeen voorzitter van de NVM. In het dagelijks leven is hij sinds januari 2000 voorzitter van de directie van de Kamerbeek-Meeùsgroep midden-Nederland en tevens directeur van de Vastgoedgroep Kamerbeek, waaronder ressorteren de woningmakelaardij, bedrijfshuisvesting en vastgoedmanagement.

Smit is na het behalen van zijn gymnasiumdiploma in Leiden rechten gaan studeren. Na zijn afstuderen in 1972 trad hij toe tot het makelaarskantoor De Koepel in Breda, dat zeven jaar later door de Meeùsgroep werd overgenomen. In 1984 is Smit beëdigd tot makelaar en benoemd tot algemeen directeur van de onroerendgoeddivisie van Meeùs.

oscar smit.jpg (11333 bytes)

Oscar Smit is de nieuwe algemeen voorzitter van de NVM.

Meer informatie:

NVM Communicatie, Marketing & Onderzoek, tel. 030-6085205, fax 030-6035468, Internet: www.nvm.nl, E-mail: (T.Luckel@nvmorg.nl).