Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Aspect integreert self-service contacten en contact center

Datum nieuwsfeit: 17-12-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht


Persbericht

Aspect integreert self-service contacten en contact center

CSS Feature Pack nu beschikbaar voor Aspect Contact Server en Aspect Call Center Software v8.0.2.

Hoofddorp, 17 december 2001 - Aspect Communications (Nasdaq: ASPT), de toonaangevende leverancier op het gebied van contact management technologie, kondigt de wereldwijde beschikbaarheid aan van Aspect Customer Self-Service (CSS) Feature Pack. Aspect verbetert haar oplossingen met grote regelmaat teneinde bedrijven te helpen de effectiviteit van hun contact centers te verbeteren.

Self-service applicaties hebben een grote toekomst. Klanten vinden het prettig om zonder tussenkomst van een persoon zelf via telefoon of ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie