Optimale communicatie door samenwerking Topcall en Harbour

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Persbericht

Optimale communicatie integratie en archiveringsoplossing door samenwerking Topcall en Harbour Systems

Zaltbommel, december 2001 - - Harbour Systems Nederland B.V. en TOPCALL Nederland B.V. hebben een nieuwe samenwerking aangekondigd waardoor een totaaloplossing geleverd wordt op het gebied van Unified Communications. TOPCALL levert haar Communication Server ONE en Harbour Systems levert als officieel distributeur van Disc de CD/DVD library NSM6000 uit de NSM Storage lijn waarop de data gearchiveerd kan worden. De totaaloplossing zal geleverd worden door TOPCALL.

De TOPCALL Communication Server ONE is een Unified Communications platform. Dit is een oplossing, waarbij ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen