Presentatie Enquete Regionale BedrijfsOntwikkeling

Datum nieuwsfeit: 18-12-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Kamer van Koophandel Rivierenland

Op dinsdag 18 december zal om 10.00 uur bij de Kamer van Koophandel Rivierenland (Laan van Westroijen 4 te Tiel) de ERBO presentatie gehouden worden. ERBO staat voor Enquete Regionale BedrijfsOntwikkeling. Ieder jaar worden ondernemers gevraagd naar zaken als omzet, export, rendement, investeringen, werkgelegenheid en toekomstverwachtingen. Door de zeer hoge respons zijn wij in staat om betrouwbare gegevens te leveren. Dit jaar omvat de ERBO ook nog gegevens over ontwikkelingen op bedrijventerreinen.

U bent van harte welkom op 18 december om 10.00 uur, een persmap ligt dan voor u klaar. Aanmelding wordt op prijs gesteld.
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen