Digitale 2Mail Postbussen nu ook in België beschikbaar

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Digitale 2Mail Postbussen nu ook in België beschikbaar

RIJSWIJK, 18-12-2001 -- Rijswijk- Het Nederlandse bedrijf 2Mail dat zich bezig houdt met de uitgifte van gratis digitale postbussen voor particulieren en bedrijven, heeft deze service nu ook beschikbaar in België.

Aangezien er geen gebruik wordt gemaakt van e-mailadressen, bieden deze digitale postbussen voor zowel particulieren als bedrijven een oplossing tegen spammen. Zo ontvangt de postbushouder alleen informatie waarin hij/zij is geïnteresseerd en versturen bedrijven alleen boodschappen naar de doelgroep.

In Nederland zijn inmiddels een kleine 22.000 postbushouders. Dit aantal groeit met de dag. En vanaf vandaag kunnen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen