Infonet bouwt wereldwijd netwerk voor Nestlé S.A.

Datum nieuwsfeit: 18-12-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Infonet bouwt wereldwijd netwerk voor Nestlé S.A.

Exclusieve overeenkomst voor aansluiting van 1500 sites in 90 landen ? verwachte omzet circa USD 125 miljoen, looptijd 5 jaar.

Vevey, Zwitserland en El Segundo, VS, 12 december 2001 ? Infonet Services Corporation (NYSE/FSE:IN), toonaangevend provider van wereldwijde communicatiediensten voor multinationals, heeft een vijfjarig contract in de wacht gesleept voor de bouw en het onderhoud van een wereldwijd communicatienetwerk voor het Zwitserse Nestlé S.A., het grootste voedingsmiddelenconcern ter wereld. Op grond van deze overeenkomst verwacht Infonet een omzet te halen van ruim
125 miljoen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen