Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Nieuw marketingconcept voor Nederlandse autosport

Datum nieuwsfeit: 18-12-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

COMSTRUCTION BV
http://www.comstruction.nl

Autosport (en) Marketing op hoog niveau


- Persbericht -

Amerongen, 18 december 2001

Autosport (en) Marketing op hoog niveau

-The Olav Mol Racing Experience-

Vanaf het seizoen 2002 zal de Nederlandse autosport verrijkt worden met een nieuw uniek marketingconcept. Vanaf 1 november 2001 is er sprake van een nieuw fenomeen: -The Olav Mol Racing Experience-. Dit onlangs door de binnen de Nederlandse autosport zeer bekende Olav Mol en Alfred den Besten opgerichte (auto)sport marketing concept zal zich niet richten ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie