Beter sociaal statuut 'Hunzedal'

Datum nieuwsfeit: 18-12-2001
Bron: Ingezonden persbericht
FNV

Beter sociaal statuut "Hunzedal"
Regio Noord - groningen@vc.fnv.nl

De raadsvergadering van de gemeente Borger-Odoorn behandelt binnenkort de verkoop van Recreatiepark Hunzedal te Borger aan de Nederland Vakantie Groep BV. Er was de afgelopen week echter onrust onder het personeel ontstaan omdat 9 van de 55 personeelsleden niet meer voorkomen in het nieuwe `organigram` van dit park na de overname. Overleg tussen de gemeente en de FNV Horecabond heeft nu geleid tot een onderhandelingsresultaat over het sociaal statuut. Regiobestuurder Lex Makkinje van de FNV Horecabond wil deze uitkomst met een positief advies voorleggen aan de leden.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen