Onderzoek naar de impact van E-business op de waardeketen

Datum nieuwsfeit: 18-12-2001

E-Business: hoe onderscheid je jezelf in een polderweide vol paarse koeien?!

Dinsdag, 18 december - Kostenbesparingen en verbetering van klantcontact door gebruik te maken van E-business oplossingen slagen alleen indien u de complexiteit van E-business onderkent en uw huiswerk goed doet. Onderschatting van de barriers to succes, de macht van bestaande relaties en een grondige voorbereiding, overschatting van de feitelijke penetratiegraad van het internet, het niet goed inschatten van de strategische en operationele consequenties/integraties van E-business toepassingen en het niet integreren van E-business in de bedrijfsstrategie, zijn de belangrijkste valkuilen wanneer ondernemingen zich met E-business willen onderscheiden.

Dit ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen