Politiebericht Maastricht

Datum nieuwsfeit: 18-12-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 18-12-2001 Politiebericht Maastricht; overleden (RKey; 16.30 u) Dinsdag, 18 december 2001

District Maastricht

Maastricht; overleden
De 67-jarige Maastrichtenaar die afgelopen maandagmiddag betrokken was bij een aanrijding op de Dokter de Bakstraat in Maastricht (red; zie ook eerder persbericht hierover), is maandagavond in het Academisch ziekenhuis in Maastricht overleden. De politie die een onderzoek instelt naar de precieze oorzaak/toedracht van de aanrijding, is op zoek getuigen. Die kunnen met de Maastrichtse politie contact opnemen via tel. 0900 - 8844.
Een 24-jarige bestuurster van een auto uit Maastricht schepte maandagmiddag omstreeks 13.30 uur met haar auto een 67-jarige man, eveneens uit Maastricht die plotseling de weg overstak. De 67-jarige Maastrichtenaar raakte bij die aanrijding ernstig gewond (inwendige letsels) en werd per ambulance overgebracht naar het Academisch ziekenhuis in Maastricht. De politie stelt een nader onderzoek in naar de precieze oorzaak en toedracht van de aanrijding.