Persconferentie over gemeentelijk grondbeleid in Nieuwspoort

Datum nieuwsfeit: 19-12-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Hoewel kort dag, het volgende:

Vandaag, op woensdag, 19 december 2001 van 14.00 tot 14.30 uur organiseert de VNG in samenwerking met de Vereniging van Projektontwikkeling Maatschappijen Neprom, de NVB en het Ministerie van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer een persconferentie over het gezamenlijk Akkoord grondprijsbeleid en woningkwaliteit.

Tijdens de persconferentie zullen de heren drs. H.J.J. Lenferink, wethouder van Arnhem, ir. C.E.C. de Reus, voorzitter Neprom en Staatssecretaris Remkes een toelichting geven op de afspraken in dit akkoord over het grondprijsbeleid in relatie tot woningkwaliteit en woningdifferentiatie. Vervolgens ondertekenen de partijen het Akkoord.

Gemeenten hanteren ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen